Jepjep. Eli töissä taasen. Kahvin yliannostus taitaa olla päällänsä ... tullu tänää juotua sitä melko paljon. Isäntä sauna-illassa, muksut appiukolla yökylässä (ekaa kertaa,apua!) ja mä "mätänen" täällä.

*nuuh nuuh* .....Merkillistä.. nokkaani kantautu tupakan haju.. tää on siis savuton työpaikka ja ykskään asukas ei polta... mullakin pitäs olla ihan pesusta tulleet vaatteet.. o.O Täällä siis kaiken lisäks kummittelee. Kiva.

Mut palailen taas.. töitä välillä.

_____________________

Dodiin taas täällä... vitsit.. toi salaatti minkä tein.. tekis mieli syödä ite kaikki :P namnam. Soittelin tossa tunti sitten suurinpyörtein isännälle... ja kuulkaas se sano et on hommannu kyydin kotiinki jo,et ei aio mennä muiden kanssa baariin o.O ! ööö... joku vois tähän väliin sanoo et hyvin koulutettu, mut se tässä onki, ku en oo... siis mistä tollasia tulee? Oon tottunu näkemään ja kuulemaan et äijä viipyy valoon asti tai sitte vielä myöhempään... tai sitte tulee ajoissa ja on niiiin huonossa kunnossa ettei edes päin kehtaa kusta. No, mulla on käyny parempaaki parempaa tuuria <3

Telkkarista ei tuu MITÄÄN hyvää nyt... olisin halunnu kattoo jotain ennenku alan taas hommiin... (jos olis tullu,ni mun tuurilla olis mummot ja pappat ruvennee riehuu etten olis edes nähny mitää :D) ..kahviakin tekis mieli.. vaik vieläki tärisen ja vapisen päivän kahviannoksista..

Huomenna (tänään) olis tulossa mun äitee,pikkuveljet ja isäpuoli käymään,ku ovat pelireissulla tossa "vieressä"... Kukahan siivoo mein kodin ennen sitä ja laittaa niille ruokaa? Vapaaehtoisia? ..On päässy toi siivoominen vähän jäämään... sitte ku saadaan koti raivattuu pyykeistä ja leluista ni ei oikeen voimat enää riitä puhdistukseen... ja seuraavana aamuna se onki jo samannäkönen ku illalla ennenku siivottiin.. Ikuinen kierre.. Joskus toivois et joku laittas ruiskulla "siivousintoa" tähän kroppaan ja ENERGIAA. ... Ja niinkun mun äitimuori aina mulle sanoo, et painon pudotus on hyvä alku. Nii... no... helpompi sanoa ku tehdä. Mun ei tarvii ku nähdä et joku toinen syö, ni lihoon siitäki. Musertavaa suorastaan.

Jos jatkas taas myöhemmin... menis keittää kahvia, näyttäs taas nokkas tonne lumisateeseen ja pakkasen,ni heräis ja vaikka luuttuis noi lattiat... vai tekiskö sen vasta aamulla? .... No...täytyy kattoo...

Nii... mulle saa laittaa jotai kommenttiiki jos on joku mikä ärsyttää tai naurattaa... (ei tarvii erikseen laittaa jos nauraa suoraan mua,ku se ei tuu yllätyksenä :D)