Elikkä tässä yön tunteina tulin pohtineeks tätä mun kasvavaa massaa... Samalla päätin,että pidän kahdenviikon kuntokuurin! Kaksi viikkoa siks,et viikko on lyhyt aika ja pidempään ei oo motivaatiota..tai siis se loppuu aina kesken. Jos päätän että se on kaks viikkoa ni sit on hyvä aatella et sen ajan kestää mitenpäin vaan ;). Jooh... ja mukavasti se alkaa siinäkin mielessä että mulla olis ehtoolla bailatino. Eli en pääse luistamaan vaik maanantai onki :) Enkä mä oleta et olisin kahden viikon jälkeen hoikka ku tikku,mut toivottavasti mieleltäni virkeempi.. Enkä tarkota myöskään jumalatonta kuntopiiriä joka ilta vaan jotain liikunnallista kumminki..ja alotan varoen. Enkä kyllä ainakaan minnekkää puntille tms.pääsiskään,ku jos en oo töissä ni sit oon joko lasten kans keskenään tai ollaan koko perhe kerranki hetki aloillaan... tai sitte ollaan sukuloimassa... niin se aina menee. Mutta niin, innostuin aikalailla nyt (voi johtua tästä sokerihumalasta mikä on päällänsä noiden karkkien vetämisestä..) ja toivon tottavie et onnistun. Että mulla riittäis mielenkiinto. ..Kun hiukan on tollasta masennuksen poikasta ilmassa ni kaikki kaatuu helposti.. ja pikkunenki riita isännän kans saa olon niin kurjaks et tekis mieli luovuttaa. Eli, tavotteena on lisäenergia mikä vapautuis musta.. se tunne nimittäin ku tietää ja tuntee tehnees jotain! Se tuntuu niiin hyvääle ja sillon voi hyvällä omallatunnolla maata loppuehtoo sohvalla ;) Juunou! Ja tästälähin yritän lasten kanssa ulkoilunki ottaa lähinnä itelle liikunnallisella tavalla. Eli oon eka joka sinne lumihankeen hyppää ja kaivaa tunnelia :) (onneks muksut ei osaa viel hävetä.. :D)

Sit,ku oon saanu itelleni liikunnallisesti hyvän olon,ni vois ruveta taas vähän kattomaan mitä suuhus laittaa...tai siis et kuinka paljon. Ja ku toi olut ja punaviini... ne on vaan niiiiin hyviä mut ne lihottaa kauheesti. (ei, en oo juoppo, tykkään nauttia.). Ja kaikki muukin rasvanen ja hyvä kelpaa mulle. Varsinki suolanen. mmm<3 Joo..

Mua oikeen ahdistaa,miten paljon oon neljässä vuodessa muuttunu.. urheilullisesta ja hyvännäkösestä tanssija-tytöstä on tullu laiskanpullea,tylsä ja masentunut löllyvä äiti. Et ihmettelen kyllä suuresti miten mulla voi mies olla vielä. Taitaa se oikeesti mua rakastaa,kun viel ei oo lähteny.. Oon ollu kaikkea muuta ku hyvää seuraa viimeaikoina (lue;vuodenpäivät)... en halaa/pussaa liiemmin ja torjun kauheesti... en osaa nauraa ja olla huumorillinen... oon vihanen turhista ja napisen... Jankutan asioita (vihaan jos tappeluita ei koskaan puida)... Oon itseasias ollut TODELLA inhottava... ja varsinki kaikkeista rakkaimmilleni. Kamalaa... ja kauheeta on se, ku ite tiedostaa sen,muttei kykene tekee asialle mitään. Joka viikko sanon itelleni,et nyt loppu ja otan niskasta kiinni (kirjaimellisesti) ... katon peiliin ja totean että nyt on aika ryhdistäytyä ja olla taas oma, vanha itseni...äidillisellä lisällä. Sit huomaan viikon kuluttuu olevani saman peilin (likasen) edessä ja mikään ei oo muuttunu.

Jos ei pidä itsestään,ei voi nauttia mistään. Oon huomannu. Ja sekin jo pelkästään,et oon viimeks kampaajalla käyny viime elokuussa ja voitte vaan sit kuvitella millanen tukka on nyt. Ugh. Mä haluan olla miehelleni se sama,mihin se ihastu ja rakastu. Ja vittu,ku haluisin näyttää hyvältä! ...mut siihen on pitkä matka ja en jaksais odottaa sitä... se matka tuntuu liian pitkältä mulle. Pakko yrittää nyt. Ja pakko sanoa se näin "ääneen" ettei jäis vaan ajatusten tasolle. Jotta toteutuis myös. Onneks on se bailatino. Ku vaan toi nilkkapahanen viel kestäis... (sen taas tossa jokuaika sitten nyrjäytin ja vieläkään ei toimi kunnolla... :/)

 

Yök... otin vettä ja se onki lämmintä :S no..jotkut ei saa koskaan puhdasta vettä, saati tiedä mikä on hana,ni en valita sen enempää. Juon kilttinä tyttönä veteni. Hmmm... joskus kadehdin niitä,jotka voivat syödä lihoomatta. Olis se hienoo. nkä tarkota et silti välttämättä tunkisin itteni täyteen rasvaa ja sokeria ja suolaa,jotta suonet ja suolet tukkiutuis vaan noin yleisesti. Inhottaa nähdä oma peilikuva,kun tietää et se on vääränlainen. Nojoo. Sais edes 10kg pois,ni olo olis varmasti kevyempi. (totta, 10kg olisin sillon kevyempi.) ....

Mutta asia kerrallaan. Kahden viikon kuntokuuri. Täältä tullaan!! (no, jos olis ekaks töissä ja sit menis kotii nukkuu ja sit jotain perhejuttuja ni SITTE! :) Eli maanantaiehtoo, täältä tullaan!

XL