Eli 45min ja sitten pääsen kotiin nukkumaan!! (Oon töissä ja SALLITUSTI netissä käymässä) Kyllä on ollu todella unettava yö vaikka hommaa on ollu vaikka muille jakaa.. ja jopa nokkaniki oon pihalla kaks kertaa näyttäny,etten nukahtas pystyyn.Taitaa olla anopin apu taas tarpeen tänään.. isäntä yllättäen pelireissulle menee ja mun tarvis nousta siinä 12 aikaan jo sit ylös ja siitä asti valvoa sunnuntaihin noin kello kahdeksaan? Ei tuu kesää, todellakaan. Ja niin, kaikissa koneissa joilla oon,ni on lukihäiriö ettei kannata välittää ;)

Mulla piti olla paljonki asiaa,mut nyt ku sain tän luotuu ni tuntuu et päässä ei oo mitään... Ainiin, luin tossa netistä iltalehteä... siellä oli et joku ravitsemusasiantuntijatäti -tyyppi on laittanu jonkinnäkösen ehdotuksen menemään eteenpäin.. nimittäin RASVAVERON?! Että jäätelöstä vois perii jotain rasvaveroa... liittyy jotenki ylipainoisiin... Mulla lähtee sit kyl järki. Ensinnäki kuinka moni ylipainoinen suomalainen on ittes lihottanu jäätelöllä? ... toiseks... ne on ne ameriikan tallaajat,jotka sitä jäätelöö vetää purkkikaupalla leffaa kattellessa ja omissa murheissaan velloen... Meillä samaan auttaa muutama grillimakkara, suklaa, kalja ja punaviini. Sekä tottakai sipsit, kebabit...limut... ;) Nojoo.. Toinen uutisaihe oli toi "lapsikaappaus" ...joka siis ei nyt ollut periaatteessa kaappaus... Herää vaan pelko et miten mä saan kasvatettuu mun lapsista sellasia,joille ei koskaan edes tulis mieleenkään ottaa kenenkään lasta mistään ilman lupaa ja aikuisen valvontaa... saati piilottaa sitä lumihankeen.. Joskaan en syytä hänen vanhempiaan, enhän edes heitä tunne... Jokanen lapsi on erilainen ja joillakin päähänpistot on vaan hieman... noh, erilaisia... mut, pisti tapaus mietityttää ja ajattelee... noinkin voi käydä.

Ja niin... minusta vielä; vihaan kaikkea mikä liittyy siivoomiseen, tykkään leipoa ja kokeilla kaikkia uusia juttuja siihen liittyen, mutta oon laiska ;) Ja joo, mulla on niinkin ihana mies, että otti ja teki ed. päivänä valkosuklaa-limerahka -tortun!! Itse ja alusta loppuun asti!!! <3 Siihen ei moni mies pysty! ...Nytenki ressukka koti-isänä raataa ;) <3

 

Joo... jos sitä lopettelis... alkaa varmaan aamulaiset pian tulemaan töihin ja mulla tää kolmas kahvi alkaa jo piristää tarpeeks et uskaltaa ajaa kotiin.